Підсумки 2023-2024 н. р.
2024 н.р.
Конкурс "Голос'ОК Полісся"
2022-2023 н.р.
2020-2021 н.р.
https://drive.google.com/file/d/1FNMSvchV1NvSIhW-7blwJTdPIg3ZX0Pb/view?usp=sharing
2019-2020 н.р.
Положення про заочний конкурс «Булінг – соціальне явище»
Директорам
навчальних закладів
Про орієнтовний перелік конкурсів
на 2020/2021 навчальний рік
Шановні колеги!
Надсилаємо
Вам для врахування при плануванні роботи
орієнтовний перелік конкурсів
на 2020/2021 навчальний рік.
Конкурси
1. Районний конкурс «Здорова дитина
– здорова нація», вересень-листопад
2. Районний етап Всеукраїнського
конкурсу на кращого лідера учнівського самоврядування «Лідер року», жовтень
3. Районний конкурс педагогів-організаторів «Game planet»,
жовтень-листопад
4. Районний конкурс «Вогні новорічної ялинки», грудень
5. Районний фестиваль-конкурс
«Поліський зорепад» (до 150-річчя з дня народження Лесі Українки), січень
6. Районний етап Всеукраїнської
виставки-конкурсу декоративно-прикладного мистецтва «Знай і люби свій край»,
лютий
7. Районний конкурс «Вогняні
історії», до Дня пам’яті аварії на Чорнобильській АЕС, лютий
8. «Голос’ОК Полісся», лютий
9. Районний фестиваль «Методична
панорама», лютий
10. Районний конкурс малюнків "Мир очима дітей", лютий
11. Районний етап Всеукраїнського конкурсу "За нашу свободу", березень
10. Районний конкурс малюнків "Мир очима дітей", лютий
11. Районний етап Всеукраїнського конкурсу "За нашу свободу", березень
2019-2020 н.р.
Положення про заочний конкурс «Булінг – соціальне явище»
І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок проведення заочного конкурсу «Булінг – соціальне явище» (далі - конкурс).
1.2. Мета Конкурсу:
- привернення уваги суспільства до збільшення кількості
фактів булінгу (цькування) в закладах освіти і кібербулінгу в мережі Інтернет в
Україні;
- виховання молодого покоління, активізація діяльності
учнівської молоді щодо запобігання проявам усіх видів насильства у закладах
освіти;
- розвиток творчих здібностей підростаючого покоління, позитивної соціальної
орієнтації, залучення до програм створення інформаційного поля протидії булінгу.
1.3. Завдання Конкурсу:
1.3. Завдання Конкурсу:
- створення
рекламно-агітаційного ресурсу з робіт
переможців Конкурсу та використання його у подальших некомерційних проектах,
пов’язаних із стимулюванням молоді до протидії булінгу;
- обмін
досвідом та вдосконалення форм роботи з дітьми по зупиненню проявів цькування у
підлітковому середовищі.
II. Організація та проведення
Конкурсу
2.1. Організатори Конкурсу:
Відділ освіти, культури,
молоді і спорту Сосницької селищної ради, Будинок дитячої та юнацької творчості
2.2. Під час проведення
Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог
Закону України «Про захист персональних даних».
IІI. Умови проведення
Конкурсу
3.1. Учасниками Конкурсу можуть
бути учні (вихованці) загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних
навчальних закладів і студенти вищих навчальних закладів, а також члени
молодіжних і дитячих громадських організацій.
3.2. Конкурс проводиться поетапно:
перший
етап (районний, міський) - з 15 жовтня по 10 листопада 2019 року;
другий
етап (обласний) з 1 по 10 грудня 2019 року.
3.3. Конкурс проводиться за
двома номінаціями:
«Мультимедійна»;
«Інформаційна».
3.4. Участь у номінації «Мультимедійна» передбачає виготовлення відеороликів,
флешмобів та че́лленджів, світлин, які направлені
на популяризацію принципів протидії булінгу.
Учасники надсилають
матеріали відповідно вимог:
Відеоролик
(до 5 хвилин), флешмоб та че́ллендж (до 2 хвилин) – розміщуються в YouTube із зазначенням
прізвища, імені автора, контактного телефону, навчального закладу;
три
світлини (20х30) у електронному вигляді із зазначенням прізвища, імені автора
та контактного телефону, навчального закладу.
3.5. Участь у номінації
«Інформаційна» передбачає складання слоганів,
виготовлення флаєрів, направлених на протидію булінгу у навчальних
закладах і кіберпросторі.
Учасники надсилають
матеріали відповідно вимог:
флаєр
(на паперовому носії, створений за допомогою лише програмних графічних
засобів);
слоган - електронною поштою із зазначенням прізвища, імені автора,
контактного телефону, навчального закладу.
3.6. До конкурсних робіт
додається заявка на участь в конкурсі за
встановленою формою згідно з додатком, присилається у електронному вигляді с
посиланнями на YouTube.
Конкурсні роботи, виготовлені в електронному вигляді згідно з пунктами 3.4
– 3.5 цього Положення, надсилаються на електронну адресу Будинку дитячої та
юнацької творчості b.sh.sosnytsa@meta.ua
3.7. Критерії оцінювання
Конкурсу:
рівень
організації освітньої, пропагандистської, навчально-виховної роботи у напрямку
протидії булінгу;
актуальність
обраної теми, виклад матеріалу, інтелектуальні здібності, мовне багатство
конкурсантів;
творчий
підхід до вирішення виховних проблем;
розкриття
теми, цікаві та різноманітні форми діяльності.
ІV. Нагородження переможців
Переможці Конкурсу в
кожній номінації нагороджуються грамотами відділу освіти, культури, молоді та
спорту Сосницької селищної ради
Додаток
до Положення про
конкурс
«Булінг – соціальне явище»
Заявка
на участь в конкурсі «Булінг – соціальне явище»
№ з/п
|
Прізвище, ім'я учасника
|
Навчальний
заклад
|
Назва роботи
|
Номінація
|
Контактний телефон
відповідального за підготовку
|
Директор
навчального закладу ______________ _______________
підпис ініціали, прізвище
МП
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
декоративно-ужиткового
і образотворчого мистецтва
«Знай і люби свій
край»
І. Загальні положення
1.1. Виставка-конкурс проводиться з метою підтримки
талановитих дітей та молоді, розвитку декоративно-ужиткового і образотворчого
мистецтва в області, сприяння реалізації творчих задумів учнівської
молоді, пробудження в неї поваги до
національної культурної спадщини.
1.2. Основними завданнями виставки-конкурсу є:
- підтримка та
розвиток декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва;
-
сприяння реалізації творчих задумів учнівської молоді;
-
висвітлення багатогранності творчої особистості.
1.3.
Творчі роботи подаються в
Будинок
дитячої та юнацької творчості до 28 лютого
2019 року.
1.4. Роботи подаються на виставку-конкурс один
раз, експонати, які були представлені раніше, прийматися не будуть, роботи
повинні мати належний вигляд.
ІІ. Учасники виставки – конкурсу
2.1. До участі у виставці - конкурсі запрошуються учні віком від 8 до 18 років:
І
вікова категорія 8 – 11 років;
ІІ вікова категорія 12 – 15
років;
ІІІ вікова категорія 16 – 18
років.
ІІІ.
Умови проведення
3.1.
Конкурсні роботи не повинні копіювати існуючі авторські та промислові
зразки.
3.2.
Вироби (при необхідності) повинні
бути забезпечені кріпленням.
3.3. Роботи, які не відповідають
умовам виставки-конкурсу, не мають
необхідної документації, подані пізніше
зазначеного терміну, на конкурс не
приймаються.
ІV. Розділи
виставки-конкурсу
4.1. Конкурс проводиться за розділами:
Декоративно-ужиткове
мистецтво:
- гончарство та художня кераміка;
- художнє різьблення по дереву;
- лозоплетіння;
- м’яка іграшка;
- художня вишивка;
- народна лялька;
- бісероплетіння;
- декоративний розпис, народний живопис;
- писанкарство;
- тістопластика;
- художнє плетіння;
- в’язання спицями, гачком;
- витинанка, аплікація;
- фітодизайн;
- конструювання та пошив одягу;
- оригамі та паперопластика (не більше 2робіт!)
- інші техніки виконання;
Для оцінювання техніки виконання
робіт з розділу «Художня вишивка» зворотній бік роботи повинен бути відкритим.
В іншому випадку, бали за техніку виконання закритих робіт враховуватись не
будуть.
Образотворче
мистецтво:
- графіка;
- живопис;
- скульптура;
- батик.
У розділі
«Образотворче мистецтво» подаються
роботи, виконані у форматі А3. Роботи повинні
бути оформлені в рамку або паспарту.
V. Документація
5.1.
Для участі у виставці-конкурсі подаються такі документи:
- заявка на участь за
підписом директора навчального
закладу за встановленою формою
(додаток 1);
- етикетка на кожну роботу – 2 шт. (додаток 2).
Одна
етикетка повинна бути приклеєна на
зворотньому боці виробу, друга –
закріплюється (не приклеюється) по центру роботи.
5.2. Документація подається в друкованому варіанті без скорочень та абревіатур в папці з файлами.
VІ. Визначення та нагородження переможців
6.1.
Роботи оцінюються з кожного розділу за трьома віковими категоріями.
6.2.
Першість за кращий художній твір в представлених номінаціях визначається за такими критеріями:
- художній рівень;
- оригінальність;
- техніка виконання.
6.3. Учасники виставки-конкурсу, які
зайняли призові місця, нагороджуються дипломами
6.4.
Керівники переможців виставки-конкурсу нагороджуються грамотами.
Додаток №1
З А Я В К А
___________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
на участь у виставці-конкурсі
декоративно-ужиткового
і образотворчого мистецтва
«Знай
і люби свій край»
№
з/п
|
Назва виробу
|
Розділ
|
Прізвище,
ім’я
автора
|
Вік,клас
|
Назва
гуртка
(за наявності)
|
Прізвище,
ім’я
по батькові
керівника гуртка
|
Директор навчального
закладу
________________
М.П.
(підпис)
Додаток
№ 2
Розмір
етикетки 10 х 4
Назва
роботи_________________________
Автор,
вік____________________________
Заклад_______________________________
Назва
гуртка_________________________
Керівник_____________________________
|
_________________________________________________________________________________
ЗАЯВКА
на участь в
інтелектуальній грі «Віват, інтелект!»
від команди
«__________________» ________________ школи
№
п/п
|
Прізвище, ім’я
|
Клас
|
Дата народження
|
Директор
Положення про заочний конкурс дослідницьких робіт
«Війна пройшла по їхніх долях» присвячений подіям історії
Української революції 1917-1921 років
І.Загальні положення
1.1.Мета конкурсу:
- вшанування видатних українських
державних діячів-творців і захисників Української держави, збереження національної пам’яті та
належного відзначення і вшанування пам’ятних дат, подій Української
революції, формування у молоді почуття патріотизму, любові до свого народу,
історії, героїчного минулого України
1.2.Завдання Конкурсу:
- популяризація
державотворчої, наукової, історичної спадщини видатних діячів України,
утвердження національних ідей;
-
активізація роботи з
національно-патріотичного виховання дітей і молоді;
- сприяння розвитку проектної
діяльності дітей; набуття учнівством досвіду громадянських дій та демократичної
поведінки;
-
збереження і розвиток
інтелектуального потенціалу;
-
підтримка талановитої
молоді та творчості педагогічних працівників.
1.3.Організатори конкурсу:
відділ освіти, культури, молоді і спорту Сосницької селищної ради, Будинок
дитячої та юнацької творчості
1.4. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників
здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних
даних».
ІІ. Умови проведення Конкурсу
2.1.
До участі у конкурсі запрошуються здобувачі освіти загальноосвітніх навчальних
закладів та вихованці ЗПО.
2.2.Конкурс
проводиться у двох вікових категоріях:
11-14 років(середня вікова категорія);
15-18 років (старша вікова категорія).
2.3. Заявки на участь (за
формою, що додається) та конкурсні роботи подаються
до 1 січня
2019 року в БДЮТ.
Конкурсні роботи можуть бути індивідуальні та групові.
2.4.
Конкурс передбачає дослідницьку роботу з
підбіркою фото зображень подій історії
Української революції 1917-1921 років,
2.5.
Вимоги до конкурсних матеріалів.
2.5.1. На Конкурс
подаються дослідницькі роботи проблемного (пошукового) характеру, які
відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям здобувачів освіти.
2.5..2. Пошукові
дослідження, надіслані на Конкурс, мають бути проведені дітьми
самостійно за наявності педагогічного працівника.
2.5..3. Дослідницькі
роботи мають бути написані державною мовою з урахуванням вимог сучасного
українського правопису.
2.5.4. Дослідницькі
роботи повинні ґрунтуватися на відповідній науковій базі та містити власні
спостереження, їх аналіз і узагальнення, посилання на наукові джерела й
відображати власну позицію дослідника.
Зміст і результати досліджень мають бути викладені стисло,
логічно, аргументовано, без тавтології та бездоказових тверджень.
2.5.5. Робота має бути
побудована за відповідною структурою: титульний аркуш, тези, зміст, перелік
умовних позначень (за необхідності), вступ, основна частина, висновки, список
використаних джерел, додатки (за наявності таких).
2.5..6. Дослідницькі
роботи мають бути надруковані шрифтом Times New Roman текстового редактору Word
розміром 14 на одному боці аркуша білого паперу формату А4 з міжрядковим
інтервалом 1,5.
2.5..7. Дослідницькі
роботи, які не відповідають тематиці конкурсу або оформлені з порушенням цих
вимог, а також подані після встановленого строку, до участі в Конкурсі не
допускаються.
До конкурсної
роботи обов’язково має бути додана заявка встановленого зразка.
Критерії
оцінювання дослідницьких робіт
дослідницький
характер роботи; доцільність та коректність використаних методів дослідження -
до 5 балів;
обґрунтованість
поданих висновків, їх відповідність поставленим завданням та меті дослідження -
10 балів;
7.2. Максимальна кількість балів, яку
може отримати учасник за результатами оцінювання дослідницької роботи, - 40 балів.
Не розглядаються роботи, подані не за встановленою формою, невчасно.
Подані на Конкурс
дослідницькі роботи не рецензуються та не повертаються.
ІІІ. Нагородження
переможців та фінансування
Переможці
Конкурсу нагороджуються грамотами відділу освіти, культури, молоді і спорту
Заявка
на участь в заочному
конкурсі дослідницьких робіт
«Війна пройшла по їхніх
долонях»
присвячений подіям
історії Української революції 1917-1921 років
№ п/п
|
Прізвище, ім'я, по батькові учасника
|
Рік народження
|
Навчальний заклад
|
Назва роботи,
|
Відповідальний за підготовку учасника
|
Посада і назва гуртка, відповідального за підготовку
учасника
|
Контактний
(мобільний) телефон відповідального за підготовку
|
Директор
М.П.
І. Загальні положення
1.1. Це
Положення визначає порядок проведення
заочного конкурсу «STOP СНІД - 2018»
(далі - конкурс).
1.2. Мета
Конкурсу:
активізація
роботи з молоддю з метою позбавлення шкідливих звичок та впровадження здорового
способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров'я
оточуючих;
утвердження
принципів загальнолюдської моралі;
стимулювання
молоді до здорового способу життя та позитивної соціальної орієнтації,
залучення до програм створення інформаційного поля протидії розповсюдження
ВІЛ-інфекції.
1.3.
Завдання Конкурсу:
створення
обласного рекламно-агітаційного ресурсу з робіт переможців Конкурсу та
використання його у подальших некомерційних проектах, пов’язаних із
стимулюванням молоді до здорового способу життя та протидії розповсюдженню
ВІЛ-інфекції;
обмін досвідом
та вдосконалення форм роботи зі школярами по зупиненню розповсюдження
ВІЛ-інфекції у підлітковому середовищі.
II. Організація та проведення
Конкурсу
2.1. Організатори Конкурсу:
Відділ освіти, культури, молоді і
спорту, Будинок дитячої та юнацької творчості.
2.2. Для організації та проведення Конкурсу створюється
організаційний комітет та журі, Оргкомітет вирішує усі питання, пов’язані з проведенням
Конкурсу.
2.3. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
2.3. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
IІI. Умови
проведення Конкурсу
3.1. Учасниками Конкурсу можуть бути здобувачі
освіти загальноосвітніх, позашкільних закладів.
3.2.
Конкурс проводиться з 15 жовтня по 15 листопада 2018 року;
3.3. Конкурс проводиться за двома
номінаціями:
«Твій вибір»;
«Інформаційний простір».
3.4.
Участь у номінації «Твій вибір»
передбачає виготовлення плакатів та світлин, які направлені на
популяризацію відповідального ставлення до власного здоров’я.
Учасники надсилають матеріали відповідно вимог:
плакат
формату не менше А3 (на папері, без застосування графічних програмних засобів),
техніка виконання – живопис або графіка;
три світлини
(20х30) у електронному вигляді із зазначенням прізвища, імені автора та
контактного телефону.
3.5. Участь у номінації «Інформаційний
простір» передбачає складання слоганів,
виготовлення флаєрів, анімаційних роликів, аудіо - та відео-кліпів,
направлених на протидію розповсюдження ВІЛ-інфекції.
Учасники надсилають матеріали відповідно вимог:
флаєр (на
паперовому носії, створений за допомогою лише програмних графічних
засобів);
слоган,
анімаційний ролик, аудіо - або відео-кліп (направляється із зазначенням
прізвища, імені автора, контактного телефону на електронну адресу).
3.6. До конкурсних робіт додається заявка на участь в конкурсі за встановленою формою згідно з
додатком.
3.7. Матеріали подаються
на адресу БДЮТ до 15 листопада 2018 року.
3.8. Критерії оцінювання Конкурсу:
рівень
організації освітньої, пропагандистської, навчально-виховної роботи у напрямку
протидії розповсюдження ВІЛ-інфекції;
актуальність
обраної теми, виклад матеріалу, інтелектуальні здібності, мовне багатство
конкурсантів;
творчий підхід
до вирішення виховних проблем;
розкриття
теми, цікаві та різноманітні форми діяльності.
ІV. Нагородження
переможців
Переможці Конкурсу в кожній номінації нагороджуються грамотами відділу освіти,
культури, молоді і спорту
Заявка
Заявка
на участь в
конкурсі «STOP СНІД - 2018»
№ з/п
|
Прізвище, ім'я, учасника
|
Навчальний заклад
|
Назва роботи
|
Номінація
|
Контактний телефон відповідального за підготовку
|
Директор
навчального закладу ______________ _______________
МП
підпис ініціали, прізвище
_____________________________________________________________________________________________
Положення
фестивалю моделей учнівського самоврядування
« ART-LEED FEST»
МЕТА:
• підвищення ролі учнівського самоврядування в діяльності освітніх закладів;
• визначення ефективних методів соціалізації підлітків;
• підвищення культури ділового спілкування, співробітництва й престижу
громадської діяльності школярів;
• розвиток й популяризація інноваційних підходів в теорії та практиці
управлінської діяльності;
• виявлення та розповсюдження успішного досвіду роботи лідерів учнівського
самоврядування;
• формування позитивного іміджу соціально-обдарованих дітей та підлітків.
УЧАСНИКИ
ФЕСТУ:
осередки
учнівського самоврядування навчальних
закладів міста (учні 8-11 класів), учасники дитячо-юнацьких громадських
об'єднань.
За умовами конкурсу кількість учасників
команди складає не більш ніж 10 осіб. ЗМІСТ ТА
ЗАВДАННЯ:
Конкурс
проводиться у два етапи:
1етап -
шкільний (грудень)
2 етап - обласний (березень)
1.Тур
(дистанційний) «Медіа-формат»
Презентація
діючої моделі учнівського самоврядування в освітньому закладі у форматі
відеофільму або відео-презентації (тривалість до 3-х хвилин).
У
Медіа-форматі представлені відеоматеріали з досвіду роботи осередків
учнівського самоврядування, а саме:
- статут, нормативно
– правове забезпечення, на підставі якого працює осередок учнівського
самоврядування;
- організаційно
- функціональний зміст роботи структурних складових учнівського самоврядування,
їх – повноваження;
- взаємодія
осередку учнівського самоврядування з керівником освітнього закладу,
педагогічним колективом, батьківської громадськістю ;
- зміст
діяльності осередку учнівського самоврядування протягом останнього року
(алгоритм, якість та ефективність роботи, розробки проектів, акцій, навчальних
програм та тренінгів, портфоліо лідерів).
- взаємодія
з міськими громадськими молодіжними організаціями, районним учнівським парламентом,
- участь
осередків у міських, обласних, всеукраїнських лідерських конкурсах, фестивалях,
акціях, семінарах, тренінгах, зустрічах;
- співпраця
з випускниками навчального закладу – лідерами учнівського самоврядування
минулих років.
Заявки на
участь у конкурсі подаються за 2 тижні до проведення 1 туру за формою.
№ з/п
|
Назва
кол-ву/П.І. виконавця
|
Номінація
|
Назва номеру
|
Хронометраж
|
Контактні
дані
|
Примітки
|
Відеоматеріали дистанційного
туру фесту подаються на розгляд журі державною мовою на електронних носіях до 1
січня 2019 року
2.Тур (очний) «НЕформат»
Презентація творчого портрету лідерської команди з
використанням рекламної продукції (банери, флайери, буклети, атрибутика,
елементи одягу, електронні газети та стіннівки – за вибором учасників
конкурсу):
- гімн, девіз, символіка, традиції, цінності,
пріоритети, спадкоємність лідерських поколінь, громадська та професійна
діяльність випускників );
- досвід ділового співробітництва з керівництвом,
педагогічним колективом , батьківської громадськістю, дитячими та молодіжним
громадськими організаціями;
-
ефективність та результативність роботи, реалізовані ідеї,
програми , проекти команди;
-
особливості виховання лідерів в команді, залучення до суспільно-корисної роботи
молодших школярів;
- лідерські
події, знахідки та відкриття.
Тривалість
виступу не перевищує 10 хвилин.
Відеофільм або відео-презентація, а також
рекламна продукція може бути використані під час виступу команди у ІІ турі як
драматургічна складова.
Критерії оцінювання.
1 тур фесту
:
• обґрунтування мети
створення й функціонування моделі учнівського самоврядування в освітньому
закладі;
• розкриття
мети через конкретні завдання, використання позитивного досвіду роботи;
• чіткість
структури моделі ( оригінальність, доцільність, відповідність елементів моделі
поставленій меті, органічний взаємозв'язок елементів моделі між собою,
взаємодія органу учнівського самоврядування з керівником освітнього закладу,
педагогічним колективом та батьківською громадськістю);
• технологічність
моделі (апробація моделі в умовах освітнього закладу, різноманітність
діяльності осередку учнівського самоврядування, відповідність змісту діяльності
меті й завданням даної моделі, можливість виміряти результати функціонування
моделі учнівського самоврядування);
• врахування
напрямів і профілів діяльності освітнього закладу, виховного потенціалу
учнівського й педагогічного колективів, батьківської громадськості (традицій,
соціального запиту);
• організаційно-педагогічне
та матеріально-технічне забезпечення функціонування моделі (наявність
відповідних положень в статуті закладу, методичних розробок щодо функціонування
та розвитку моделі системи підготовки та постійного навчання; наявність
матеріальної бази для функціонування моделі учнівського врядування (приміщення,
оргтехніка тощо);
• якість
поданих відеоматеріалів (відповідність вимогам конкурсу, лексична грамотність,
змістовність, актуальність).
2 тур фесту:
• змістовність
виступу;
• новизна
концепції;
• креативність
ідеї;
• актуальність
форм і методів реалізації;
• оригінальність та сценічна
виразність.
Номінації: сучасна модель, класична модель, перспективна модель, креативна
модель, дієва модель, відкриття року, оригінальна презентація, команда-мрія
тощо.
____________________________________________________________________
Положення про заочний конкурс «Воняні історії»
до Дня пам’яті аварії на Чорнобильській
АЕС
І. Загальні положення
1.1.
Мета конкурсу:
· Привернення
уваги суспільства, насамперед дітей та молоді до історичних подій з ліквідації
наслідків аварії на ЧАЕС,
· виховання
у підростаючого покоління екологічної культури та національно-патріотичної
свідомості,
· сприяння
творчому розвитку підростаючого покоління, створення «Музею чорнобильської
історії Чернігівщини».
1.2.Завдання
конкурсу:
Формування у підростаючого покоління позитивного сприйняття образа героя-захисника ліквідатора, а також розуміння важливості відповідального, дбалого ставлення до оточуючого середовища.
Формування у підростаючого покоління позитивного сприйняття образа героя-захисника ліквідатора, а також розуміння важливості відповідального, дбалого ставлення до оточуючого середовища.
·
Розвиток творчих та
технічних здібностей учнівської молоді,
· Залучення вихованців до
історично-пошукової діяльності, формування фондів «Музею чорнобильської історії
Чернігівщини».
1.3.
Організатори конкурсу:
Відділ освіти, культури, молоді і
спорту, Будинок дитячої та юнацької творчості
1.4. До участі запрошуються здобувачі освіти навчальних закладів та вихованці закладів позашкільної освіти. Конкурс проводиться у двох вікових категоріях:
1.4. До участі запрошуються здобувачі освіти навчальних закладів та вихованці закладів позашкільної освіти. Конкурс проводиться у двох вікових категоріях:
-
середня вікова категорія - від 11 до 15 років;
-
старша вікова категорія - від 16 до 21 року.
1.5 Під час проведення конкурсу обробка персональних даних
учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист
персональних даних».
ІІ. Умови проведення конкурсу
2.1. Перелік номінацій:
·
Екранний жанр «Особиста
історія»
·
Музейний жанр «Цікавий
експонат»
·
Історично-пошуковий жанр
«Книга пам’яті»
2.2.
Екранний жанр «Особиста історія»:
Короткометражне відео
власного виробництва, в якому основою сюжету є авторське відеоінтерв’ю з
ліквідатором наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, або особою, що була
евакуйована із Чорнобильської зони відчуження. Відео представляє персональні спогади про Чорнобильську
катастрофу, про власну участь в подіях під час ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС, про визначні та емоційні події, свідком яких довелося бути,
про сьогоднішні наслідки тих часів, а також власні висновки та побажання
майбутнім поколінням.
На конкурс приймаються
екранні твори записані на диск із зазначенням на ньому всіх вихідних даних: ПІБ
автора, назви твору, точного хронометражу та формату запису.
Екранні твори не
повинні перевищувати хронометраж 10 хвилин.
Екранна робота повинна
бути власною творчою розробкою автора за параметрами теми, ідеї,
художньо-композиційної побудови тощо.
Один учасник має право
одночасно надсилати не більше двох робіт, створених не раніше 2017 року.
Критерії
оцінювання:
·
художнє рішення,
·
технічний рівень,
·
ступінь емоційного впливу.
2.3
Музейний жанр «Цікавий експонат»:
Представлення
експонату для Музею Чорнобильської історії Чернігівщини, в якому розкривається
образ аварії на Чорнобильській АЕС, її наслідків, а також подвиг ліквідаторів,
їх патріотизм, людяність та готовність до свідомої самопожертви заради
майбутнього.
До
участі в номінації допускаються будь-які предмети, речі і копії фотографій
(далі – експонати), які є власністю ліквідатора наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС, або особи, що була
евакуйована із Чорнобильської зони відчуження.
Кожний експонат
супроводжується інформацією про:
·
Походження
та історію цього експонату,
·
Біографію
власника, його участі в подіях Чорнобильської катастрофи,
Кожне зображення,
повинно мати детальний опис:
·
Коли
зроблене зображення
·
Яка
місцевість зображена
·
Хто
зображений
·
До яких
саме подій має ставлення дане зображення.
Критерії оцінювання:
·
Стан та презентабельність
експонату;
·
Детальність інформаційного
супроводу;
·
емоційний вплив.
2.4
Історично-пошуковий жанр «Книга пам’яті»:
Представлення бази
даних для Музею Чорнобильської історії Чернігівщини про учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та осіб, що були переселені внаслідок
Чорнобильської катастрофи згідно формам в Додатку у форматі «Документ Word».
Критерії
оцінювання:
·
кількість описаних осіб,
·
технічний рівень підготовки
документу,
·
наявність цікавих
додаткових матеріалів.
Заявки на участь в Конкурсі
(за формою, що додається) і конкурсні матеріали подаються до 1 лютого 2019
року на адресу БДЮТ
Роботи приймаються як
індивідуальні, так і групові. Всі роботи, не рецензуються і не повертаються.
III.
Нагородження переможців та фінансування
3.1. Переможці
конкурсу в кожній номінації нагороджуються грамотами відділу освіти, культури,
молоді і спорту
Заявка
на участь в щорічному
заочному конкурсі «Вогняні історії»
до Дня пам’яті аварії на Чорнобильській АЕС
(номінація «Екранний жанр»)
№
|
Назва твору
|
П.І.Б.
автора
|
Вік
|
Назва гуртка,
закладу,
|
Прізвище, ім’я та
по батькові керівника
|
Із правилами участі в конкурсі та з усіма пунктами Положення згоден (згодна), погоджуюся на оприлюднення, розповсюдження, публічний показ надісланих робіт.
М.П.
Директор
навчального закладу ______________ ____________
підпис ініціали, прізвище
Заявка
на участь в щорічному
заочному конкурсі «Вогняні історії»
до Дня пам’яті аварії на Чорнобильській
АЕС
(номінація «Музейний
жанр»)
№
|
Назва експонату
|
П.І.Б.
автора
|
Вік
|
Назва гуртка,
закладу,
|
П.І.Б. керівника
|
Із правилами
участі в конкурсі та з усіма пунктами Положення згоден (згодна), погоджуюся на
оприлюднення, розповсюдження, публічний показ надісланих робіт.
М.П.
Директор
навчального закладу ______________ _______________
підпис ініціали, прізвище
Етикетка на експонат
Розмір етикетки 10 х 5
Назва експонату
Автор, вік
Заклад
Гурток
Керівник
Відомості про власника експонату:
·
ПІБ
·
Дата народження (в разі смерті - дата)
·
Статус (ліквідатор, постраждалий)
·
Серія, номер посвідчення
|
Легенда експонату
1.
Назва та опис експонату
2.
Походження та історія експонату
3.
П.І.Б. власника
4.
Статус, серія та номер посвідчення
5.
Адреса, телефони
6.
Дата народження
7.
Місце народження
8.
Освіта
9.
Трудова біографія
10. Участь в подіях Чорнобильської катастрофи. Дати, місця, події.
11. Нагороди
12. Громадська діяльність
В разі, якщо експонат – зображення, додатково вказати:
1.
Коли зроблене зображення
2.
Яка місцевість зображена
3.
Хто зображений
4.
До яких саме подій має ставлення дане
зображення.
Згода дарувальника
на публічне
використання експонату та інформації з легенди.
Я, ___________________________________(П.І.Б.) із правилами участі в
конкурсі та з усіма пунктами Положення згоден (згодна), погоджуюся на
оприлюднення, розповсюдження, публічний показ подарованого експонату,
зарахування його в фонди «Музею Чорнобильської історії Чернігівщини».
Дата Підпис
М.П.
Директор навчального закладу ______________ _______________
підпис ініціали, прізвище
Заявка
на участь в щорічному заочному конкурсі «Вогняні історії»
до Дня пам’яті
аварії на Чорнобильській АЕС.
(номінація
«Історично-пошуковий жанр»)
№
|
Назва Книги
пам’яті (населений пункт)
|
П.І.Б.
автора
|
Вік
|
Назва гуртка,
закладу,
|
Прізвище, ім’я та
по батькові керівника
|
Із правилами участі у конкурсі та з усіма пунктами Положення згоден (згодна), погоджуюся на оприлюднення, розповсюдження, публічний показ надісланих робіт.
М.П.
Директор навчального закладу ______________ _______________
підпис ініціали, прізвище
Форма сторінки ліквідатора «Книги пам’яті»
Фото. Кольорове або чорно-біле, на якому чітко видно обличчя
представленої особи.
1. Прізвище,
ім’я, ро-батькові
2. Категорія,
серія та номер посвідчення.
3. Дата
народження та дата смерті, якщо немає в живих.
4. Місце
народження. Місце поховання, якщо немає в живих.
5. Освіта,
професія.
6. Дати участі
в Ліквідації.
7. У складі
якого підрозділу.
8. Місця
перебування в Зоні відчуження.
9. Які саме
роботи проводив.
10. Нагороди.
11. Інше (цікаві
додаткові факти, зображення)
Форма сторінки переселенця «Книги пам’яті»
Фото. Кольорове або чорно-біле, на якому чітко видно обличчя
представленої особи.
1. Прізвище,
ім’я, ро-батькові.
2. Категорія,
серія та номер посвідчення
3. Дата
народження та дата смерті, якщо немає в живих.
4. Місце
народження. Місце поховання, якщо немає в живих.
5. Освіта,
професія.
6. Місце
проживання в Зоні відчуження
7. Дата виїзду
із Зони відчуження.
8. Трудова
діяльність до Чорнобильської катастрофи.
9. Трудова
діяльність після переїзду.
10. Медичні
наслідки пов’язані з Чорнобильською катастрофою.
11. Інше (цікаві
додаткові факти, зображення)
Згода дарувальника
даних на публічне використання інформації.
Я, ___________________________________(П.І.Б.) із правилами участі в
конкурсі та з усіма пунктами Положення згоден (згодна), погоджуюся на
оприлюднення, розповсюдження, публічний показ наданої інформації, зарахування
її в фонди «Музею Чорнобильської історії Чернігівщини».
Дата Підпис
- фестиваль
моделей учнівського самоврядування «ART-LEED FEST» (жовтень-березень);
- заочний
конкурс-огляд «STOP-СНІД»
(жовтень-грудень);
- конкурс
«Методична панорама - 2019»
(жовтень-березень);
-конкурс
дитячих соціальних театрів закладів загальної середньої та позашкільної освіти
(жовтень-березень);
-заочний
конкурс «Вогняні історії» до Дня пам’яті аварії на Чорнобильській АЕС
(листопад-квітень);
- заочний конкурс дослідницьких робіт «Війна пройшла по їхніх долонях»,
присвячений подіям історії Української революції 1917-1921 років
(жовтень-березень);
-етап Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-прикладного та
образотворчого мистецтва «Знай і люби
свій край» (березень-квітень);
- етап Всеукраїнського
конкурсу «За нашу свободу» (березень-квітень);
- конкурс малюнків «Душею прагнемо до миру»;
- конкурс новорічних іграшок «Новорічний дарунок ялинці»
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Положення
про
проведення конкурсу малюнку
«Душею
прагнемо до миру»
Мета
конкурсу:
- формувати патріотичні почуття здобувачів освіти;
- сприяти підтримці талановитих, обдарованих дітей та молоді, вихованню у
них високих моральних якостей
Тематика
конкурсу:
Сьогодення України, прагнення мирного, щасливого
дитинства.
Учасники
конкурсу:
Оцінювання робіт проводиться у трьох вікових категоріях:
молодша: 6-10 років,
середня: 11-14 років,
старша: 15-18років.
До роботи додається надрукована
етикетка (розмір 5x12 см), заявка на участь у конкурсі.
На конкурс приймаються роботи формату А4 та А3.
Дата
проведення:
Прийом робіт здійснюється до 20
жовтня 2018 р. в Будинку дитячої та юнацької творчості (смт Сосниця, п-кт
Гагаріна,4)
При оформленні виставки оргкомітет залишає за собою право проведення
конкурсного відбору робіт.
Оформлення
етикетки:
- назва роботи;
- прізвище, ім’я автора (без
скорочень), клас, вік;
- гурток (за наявності), керівник гуртка (П.І.Б. повністю), навчальний
заклад.
Нагородження:
За підсумками конкурсу переможці нагороджуються дипломами.
З А Я В К А
_________________________________
(назва навчального закладу)
на участь в
конкурсі малюнків
«Душею прагнемо до миру»
до Дня Збройних Сил України
№
з/п
|
Назва роботи
|
Прізвище, ім'я автора
|
Клас,
вік
|
Назва гуртка
(за
наявності)
|
Прізвище, ім'я
по-батькові керівника
гуртка
|
Директор
________________________
М.П. (підпис,
прізвище, ініціали)
Немає коментарів:
Дописати коментар